niedziela, 10 listopada 2013

Sałatka z kurczakiem i ananasem

Jeśli lubicie połączenie ananasa z kurczakiem, ta sałatka jest dla Was :)


Składniki:
  • 1 duża, podwójna pierś z kurczaka
  • olej
  • Vegeta
  • pieprz
  • puszka kukurydzy
  • puszka ananasa
  • kilka marynowanych pieczarek (garść)
  • 1/2 pęczka drobno posiekanej natki pietruszki (same listki)
  • 3 łyżki majonezu


Vegetę i pieprz wymieszać w niewielkiej ilości oleju. Pierś pokroić w drobną kosteczkę - dodać do oleju z przyprawami, dokładnie wymieszać.

Usmażyć na złoto.

Ananasa pokroić w grubą kostkę, pieczarki w plasterki (jeśli są niewielkie wystarczy na pół), dodać pozostałe składniki, ewentualnie doprawić do smaku solą i pieprzem.

Smacznego!

7 komentarzy:

  1. Bardzo łatwa, szybka i pyszna sałatka. Goście byli zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie jestem w trakcie jej robienia:) podkreślam że to moja pierwsza sałatka w życiu:) dodatkowo użyłem przyprawy do pieczenia kurczaka:) dam znak jaki był efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jestem w trakcie robienia tej sałatki:) podkreślam że to moja pierwsza sałatka w życiu:) dodatkowo dodałem przyprawy do pieczenia kurczaka zobaczymy jaki będize efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło ,że właśnie moją sałatkę wybrałeś na pierwszą w życiu :) Mam nadzieję, że będzie smakowała i zagościsz tu na dłużej :D Czekam z niecierpliwością na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń